Denna veckan är Elin som jag har Kafija hos i fjällen så jag har hand om vårat stall. Sen hjälper jag även en man här i ölmstad med hans tre hästar denna veckan då han opererades för cancer igår, så där är det insläpp utsläpp och mockning varje dag. Jag åkte hemifrån vid halv 8 imorse och kom hem nu vid 11, då har jag givetvis ridit också. Och letat rätt på resterna av zarandos täcke och halsdelen i deras GIGANT hage! 
I eftermiddag ska jag hämta min systers hund för dom ska åka till Kanarieöarna i en vecka. Fullt ös medvetslös :)
Hahaha wooopa!
Skriver om ridpasset senare :)

1 kommentarer

Elin Björklund

04 Feb 2014 15:27

Men oj hur lyckas man med det?? ;)

Svar: Haha om jag bara hade vetat! Hittade massa små bitar som ledde till den öppna delen av hagen! Såg ut som att dom hade levt rövare där! ;)
toja

Kommentera

Publiceras ej