Hallå hörrni!
Idag hände något fantastiskt roligt, Kafija har flyttat hem till min sambos kusin där hon ska få bo de närmsta sex månaderna som min foderhäst! :D
Ska bli så fantastiskt roligt och jag är så sjukt motiverad och taggad! Äntligen ska jag få ha en "egen" häst att träna, tävla, utvecklas och ha roligt med.
Ett plus är att det är Kafija som hamnade hemma hos mig, för Kafija är en på miljonen och hon är verkligen en Guldhäst, hon är så bra! Framförallt så kommer hon bli SÅ bra med hjälp av bra träning och rolig ridning. Så kul!
Ett plus är också att jag fått ännu ett jobb vilket innebär att jag har två timvikarie jobb just nu och det är ganska mycket jobb på iallafall ett av dom så det känns extremt skönt :)
Jag tänkte dela med mig av mina mål med Kafija lite senare under kvällen och så kommer lite fler bilder!
Ha det bra tills dess :)

 
Fina Kafija!

/Viktoria

Kommentera

Publiceras ej